Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Handlade lite ^^

Av Emma Johansson - 13 augusti 2011 02:45

Hej!! Jag rubriken säger ju allt. Eller inte riktigt allt..... 

Jag handlade inte sååå lite....    Ha ha! 

Ja jag handlade på Coralle eller handlade(??) hämtade ut den andra sadlen(dressyr sadlen) som var på omstoppning och lagning, på grund av trasig sömm på vulstret....  Efter vi kommit ut från Coralle så frågade jag mamma om vi kunde gå in på Hööks. Mamma suckde och tog plånboken. Vi kom in och jag började gå runt. Jag såg ett par helt UNDERBARA ridstövlar med päls i. Fejk såklart.  

 

489 kr. Snygga, va??? 

Sedan hittade jag en snygg hjälm.

Ganska billig för att vara en hjälm. 549 kr

Sedan hittade jag dem här!! 

Magic brush. As snygga, bekväma och effektiva!  Gillar att dem passar till benen, hovarna och pälsen.

Produktbild

Mamma har nu fastnat för det här att massera hästen. Så vi köpte en massge borste. Afro tyckte om det! 

 Produktbild

För hennes gallor på benen. 

Sist men minst också    

Silicon droppar att ha i man och svans för att dem ska bli mjuka. 


Afro verkade tycka om allt lite skeptiskt till gallsalvan. Hehe.  

Tycker den är bra. Lilleman- vart tog pappa vägen? 

Jaja god natt på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - 26 oktober 2011 11:08

Hej hej! Det var aslänge sedan jag bloggade! Sorry! Jag står i kön till lunchen, har gjort det i 10 mins nu. Fu*k! Förlåt för språket! Men jag blir så trött! Hoppas att det blir bättre! Sedan sedan ska jag och Karro få stryk i basket! Schyst, va? V...

Av Emma Johansson - 2 oktober 2011 22:08

Tja! Ja... Rubriken säger allt. Det VAR länge sedan. Redan nu vet jag att det kommer bli ett långt blogginlägg.  Afrodite katergori: Vi tävlade den 11/9 km i hoppning. 2 klasser.  40 o 50 cm. 40 kan jag ju säga att det kunde att gått bättre.... H...

Av Emma Johansson - 15 september 2011 16:37

Hej svejs! Emma is in the house! Hoppas att ni inte har längtat för länge?? Rubriken: Ja satt och hade precis skrivit ut mitt papper om SO.Och då börjde ALLA datorer krångla. Haha vad nöjd jag va när satt där med mitt papper medans deras försvann. ...

Av Emma Johansson - 3 september 2011 11:40

Hej! Internet har legat nere. De av den dåliga uppdateringen  Men men... Nu kommer bara posetiva tankar! Och kanske en negativ.....  Det posetiva är typ att mamma är borta och får ha lite kul med Stefan. (missuppfatta inte! )  Dressyrträning imor...

:`(

Av Emma Johansson - 21 augusti 2011 00:44

Hej   Jag är sjuk.. Stefan är ute med oss så det går ingen nöd på mig!   Tänkte ha en frågestund! Så fråga allt ni kan! Det är bara att skämma ut mig  Hoppas på många frågor! Kom bara ihåg att skriva om ni vill vara anonyma eller ngt sånt.... Ja ja...

Ovido - Quiz & Flashcards