Alla inlägg under juli 2011

Av Emma Johansson - 31 juli 2011 22:45

Sorry jag har liksom inte haft ro att blogga på ett tag. Och tack för komententarerna! Dem värmde!   Jag har hjälp mamma att städa: Det var okej. Imorgon kommer en sadelutprovare som ska hjälpa oss att prova ut en hoppsadel!   Svart är ett krav för mig för Afro är ju isabell så jag tycker personligen att svart passar henne bäst. 

  Ett blått träns SKA mamma köpa till mig! Charmigt värre,ha?? Ett tävling träns!!

Träns

Hon och jag har redan pratat om det så vi är överrens. 

http://www.ponnyprakt.se

Men priset är så... Usch! Högt!!  

Men men så är hästvärlden väl.....

Vad tycker om ni om detta pannband?? Igga färgen på tränset.

 Pannband Diana

Hmm mamma tycker om det men kommer hon inte se bekymrad ut?? 

Jaja... 

God natt kära läsare! 

Av Emma Johansson - 29 juli 2011 17:19

Kom igen nu för fan och börja kommentera

  

Av Emma Johansson - 28 juli 2011 23:24

Hej! Innan jag börjar så kalla mig gärna för rassist när detta inlägg är klart men jag skriver bara vad jag tycker. Så rubriken. Idag var det mässa eller ngt sånt för livetsordare. Jag tycker denna grupp är ett enda stort jävla skämt! Spy upp djävulen?? Skojar ni?? Eller slå barn?? Allt är ett enda stort skämt. Hoppas att dem orden går in! Alla får varsin hink och den som spyr mest har lyckats bäst. Slå barn?? WTF?? Snälla skärp er!. Jag är jävligt glad över min fina religon. Gud och sånt. SÅ allt jag säger är bara   . Spy allt vad ni kan djävulven kommer bara straffa er så det så. En fråga bara. Är ni med eller emot mina bloggläsande vänner??

/Emma 

Av Emma Johansson - 26 juli 2011 11:10

Jaha vart tog bilden vägen i går? Hmmm. Något jag ska kolla upp efter inlägget. 

Ja som Rubriken säger så välkommen hem till mig Zahra, Eyro!   

Dem var ju här under poolpartyt jag hade. Jag läste ut den sista boken i dag! Så JÄVLA sorligt. Jag började faktist gråta i går när jag såg det!  Sluta Emma! Men nu är det bara att leta efter en ny favorit.  

Ville ni ha ett vidoeklipp??

 Skådespelare: Edward Cullen ( Robert Pattinson), Bella Shwan( Kristen Stewart)

och Jacob,Jake, Black ( Taylor Latuner).

Vet inte varför jag tycker om klippet. 

/Emma 

Av Emma Johansson - 25 juli 2011 18:04

Japp nu är jag här igen. Jag vaknade kl 14:04 så jag har sovit i typ 13 timmar! Jag brukar sova 6-7 timmar. Jag och brosan köpte ett spel som heter Cupponk! Jävla spel!  Det ser så lätt ut på reklamen men så helvete heller! Jag och Robban tog ut djuren och började spela. 3-4 timmar senare hade vi tappat bort båda bollarna så jag kröp efter dem och sedan började vi spela igen. 4 bollar på typ 3-4 timmar.   Sjukt!  Jaja vi får kämpa vidare och så nu kommer det ett klipp som vanligt!                                                                         

Adam Lambert- For your entertainment. Bjuder på en bild också!   Adam Lambert! så söt! Fast alla snygga killar brukar ju vara bögar   

Av Emma Johansson - 24 juli 2011 11:54

Hej! Ja och familjen ska åka och handla i dag. City Gross. Ska leta efter några filmer och sådant sedan blir det att leta spårhund För att jag springer genom HELA varuhuset när jag letar. 

Jag kommer förstås leta efter Twiligt första filmen och sedan efter Eclipse.  

Och så kanske efter ett snugg schabrk till pluttan min  

Bloggar mer sedan! 

DJ!

Av Emma Johansson - 23 juli 2011 23:12

Rubriken kanske får er att undra varför jag menar en diskjockey. Men det är inte sant.  


Domi J


Kära Domi kanske ngt man kan börja med. Hon har verkligen varit vid min sida ett tag.  Jag var alltid avund sjuk på henne för att hon "tog" min Mell från mig.  Men det jag menar är att vi fick en kontakt som började med en lång vänskap.  Minns inte hur vi blev vänner.  Många bråk som vi hade skylle dem på dig, Domi, men jag vet att det mest bestod av avundsjuka. Det kunde jag lura ur dem i allafall. 


Sissi hette väl din hund? Hur vi var ute och gick med henne eller tränade agility. (stavning?)  Eller din bror. Aldrig ett moln på sin himmel.   Eller din pappas mat!!  Det var ngt att döda för! Sedan flyttade du till Frankrike och vi tappade kontakten. Men vi snackar nu på MSN.  / Emma 

Av Emma Johansson - 17 juli 2011 23:27

Ja rubriken säger allt. God natt och sov gott. innan jag somnar ska jag dränka mig i böcker först!

Ovido - Quiz & Flashcards