Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Sommar och sol

Av Emma Johansson - 12 augusti 2011 16:26

Hej!! Jag har inte orkat riktigt.. Det var "tävling" på UPK. Vi fick 12 fel, haha. 

Och så min nya sadel är en fin Santa Cruses. Dyr men ack o ve så är väl hästvärlden.

Jag har idag varit hemma och gjort lite saker. I slutet bjuder jag på en låt som jag bara ÄÄLLLSSSKKKAARR. Lite mer on tävlingen..... 

Dutch och Saffran var inte med då, men jag gick in i stallet och träffade Dutchen och dem andra hästarna. Men Saffran var tydligen ute på tjockbete.   

Stackars Amber hade fått fång. Stackarn..... Hoppas att hon blir bättre. Jag bjöd henne och Dutch varsitt äpple. Sedan knallade jag i väg till Afro. Av någon andleding inte ville gå in i transporten. Knäppa ponny muttrade jog och gick in i transporten och ledde in Afro men hon spang bara bakåt. Men så bytte vi sida från vänster till höger och DÅ gick hon in. Något att minnas eller hur??    

Afro blev överlycklig när hon hörde Plexus gnägga.  


Trumvirrvel, trumvirrvel............... 

Dagens låt:

David Guetta-  Little bad girl. 

Ni kanske hör mer av mig i kväll.. 

God natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - 26 oktober 2011 11:08

Hej hej! Det var aslänge sedan jag bloggade! Sorry! Jag står i kön till lunchen, har gjort det i 10 mins nu. Fu*k! Förlåt för språket! Men jag blir så trött! Hoppas att det blir bättre! Sedan sedan ska jag och Karro få stryk i basket! Schyst, va? V...

Av Emma Johansson - 2 oktober 2011 22:08

Tja! Ja... Rubriken säger allt. Det VAR länge sedan. Redan nu vet jag att det kommer bli ett långt blogginlägg.  Afrodite katergori: Vi tävlade den 11/9 km i hoppning. 2 klasser.  40 o 50 cm. 40 kan jag ju säga att det kunde att gått bättre.... H...

Av Emma Johansson - 15 september 2011 16:37

Hej svejs! Emma is in the house! Hoppas att ni inte har längtat för länge?? Rubriken: Ja satt och hade precis skrivit ut mitt papper om SO.Och då börjde ALLA datorer krångla. Haha vad nöjd jag va när satt där med mitt papper medans deras försvann. ...

Av Emma Johansson - 3 september 2011 11:40

Hej! Internet har legat nere. De av den dåliga uppdateringen  Men men... Nu kommer bara posetiva tankar! Och kanske en negativ.....  Det posetiva är typ att mamma är borta och får ha lite kul med Stefan. (missuppfatta inte! )  Dressyrträning imor...

:`(

Av Emma Johansson - 21 augusti 2011 00:44

Hej   Jag är sjuk.. Stefan är ute med oss så det går ingen nöd på mig!   Tänkte ha en frågestund! Så fråga allt ni kan! Det är bara att skämma ut mig  Hoppas på många frågor! Kom bara ihåg att skriva om ni vill vara anonyma eller ngt sånt.... Ja ja...

Ovido - Quiz & Flashcards