Alla inlägg under augusti 2011

:`(

Av Emma Johansson - 21 augusti 2011 00:44

Hej   Jag är sjuk.. Stefan är ute med oss så det går ingen nöd på mig!   Tänkte ha en frågestund! Så fråga allt ni kan! Det är bara att skämma ut mig 

Hoppas på många frågor! Kom bara ihåg att skriva om ni vill vara anonyma eller ngt sånt.... Ja jag har ont i halsen och kroppen gör allmänt ont  Aj som fan! Orkar kanske inte mer.... Något tips?? Acepterar inte te och honong (staving??) eller med ingerfära. Har provat jag bara  ja ni förstår nog......  Hoppas att mina läsare mår toppen när man själv är typ sängliggande större delen av dynget  Stackars mig....  Haha klockren! AJ SOM .......! Det gör ont att skratta. En great blogg som absolut rekomenderas är ju www.einoveller.bloggplatsen.se  Super bra! Thank you är ju bäst bara 2 kapitel dock.. Men en stark rekdemtion iaf! Kunskap forever! + en låt som vanligt

Taio Cruz- Higher! Love all the time!  Om ni vill något tveka inte att fråga fråga stund. Nästa lördag! Svaren kommer under lördag natt! 

// Emma som inte kommer kunna somna PGA hosta...... 

Av Emma Johansson - 18 augusti 2011 15:29

Hej! Sorry för låg uppdaterning! Skolan har tagit all min tid...... Jag kommer att blogga lite mer i helgen... Jag hade inplaceringsprov i MATTE!

Ses// Emma!  PS.  är hos hoda!!

Av Emma Johansson - 16 augusti 2011 21:40

Hey! Blir ett snabbt inlägg! ^^  

Ska snart dra sig till kojs!  Första dagen i kunskap!!!!!!!! Jag ÄLSKAR den skolan   

//God natt 

Av Emma Johansson - 16 augusti 2011 11:37

Hej! Sitter med mobilen och gör ett inlägg. Väntar på läraren. //

Av Emma Johansson - 16 augusti 2011 11:37

Hej! Sitter med mobilen och gör ett inlägg. Väntar på läraren. //

Av Emma Johansson - 16 augusti 2011 06:33

Hej! Jag hinner med ett hort inlägg innan bussen och frukosten.  

Jag sonmade inte förren 00 eller ngt sånt...... Vilken omäxling. Nervös?? Njaa...  Jag skulle blogga från mobilen om jag kunde.... Är kostnads spärrad.  

Jaja ska skynda mig ut till busshålstplatsen, den är precis utanför.   Perfekt under vintern


/ Härlig sista sommarlovsdag

//Emmis 

Av Emma Johansson - 15 augusti 2011 15:48

Hej!! Ja rubriken ja??  Ja skolan börjar imorgon................  Tiden går ju såå fort. Jag satt och kolla på twilight (igen höhö). Studerade detaljer men inte lägger märke till första gången och så. Idag vilar Afro och så massage för henne på onsdag.   Ngn "Tobbe" kommer. Kanska Afro kan vila morrn?? För jag vill hoppa idag!! Inte högt och inte så långt bara hoppa för skojs skull, typ studs. Jag kommer fel på hinderna.. Jag "sätter" mig ner mellan hidrena. + att på torsadad är det förträn.... Då ska vi kanske hoppa studs (eller en 56:a) med enhandsfattning! Lite läskigt igentligen... Men min fina stabila ponny klarar det! 

  Adulla, Afrodite eller Afro... Kalle henne vad ni vill men jag älskar henne över allt annat!   

Så klart ska ni få en låt   

 Cody simpson- IYIY Såå söt! Nya JB kanske?? Nee han äger fortfarande

/Emma+Kunskapsskolan= sant!  

Av Emma Johansson - 14 augusti 2011 13:41

Hej! Jag såg att idag har jag haft 14 besökare!! 2 till å vi är uppe i record (för mig alltså) ! En ganska vanlig dag idag. Fast jag och mamma har småbråkat lite över vad jag och Afro ska göra i dag. Vi ska rida dressyr idag (igen) när jag ville hoppa studs men, jaja jag kan ju hoppa i morrn. 

Sedan ska stefan komma!! Gud vad kul :D Hoppas att jag kan blogga lite mer sedan

 Emma^^

Ovido - Quiz & Flashcards